Жарнама және сандық маркетинг бакалавры
Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.
Сипаттама
Курс онлайн-коммуникациялар мен клиенттермен әртүрлі сандық платформалардағы және ұйымдық жағдайлардағы өзара әрекетке бағытталған, оның ішінде: жаһандық трансұлттық компаниялар, ұлттық мемлекеттік және жеке сектор, шағын және орта кәсіпорындар (SME), коммерциялық емес және үкіметтік емес ұйымдар (NGO), қайырымдылық қорлары.
Курс барысында студенттер SEO (іздеу жүйесін оңтайландыру), контентті басқару, креативті интеграциялық коммуникациялар, әлеуметтік желілер маркетингі, үлкен деректерді талдау, науқан жоспарлау және арналарды басқару салаларында дағдылар мен сенімділік алады, сондай-ақ маркетингтің кең ортасындағы негізгі тұжырымдамалар мен тәжірибелерді меңгереді.
Неліктен осы бағдарламаны таңдау керек
- Курс бағалау стратегиясы топтық жобалар, презентациялар және питчтер сияқты әртүрлі инновациялық және практикалық әдістерді қамтиды, бұл студенттердің мансаптық өсуіне қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
- DigiComm Lab платформасын қолдану сандық маркетингке арналған бағдарламалар мен платформалар арқылы сандық сауаттылықты дамытуға септігін тигізеді.
- Шақырылған спикерлердің дәрістері мен жобаларға қатысу арқылы түлектер мен жұмыс берушілермен нетворкинг мүмкіндіктері.
- Екінші және соңғы курстарда жарнама және сандық маркетинг, креативті маркетинг, жарнама және сандық маркетинг стратегиясы, сондай-ақ сандық клиенттік тәжірибе сияқты арнайы пәндер мен модульдерді дамыту.
Сіз не үйренесіз
БИЗНЕСКЕ АРНАЛҒАН ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ
Басталуы: 2025 жылғы 15 қыркүйек
Күзгі семестр:
- Академиялық тіл мен дағдыларды дамыту
- Іскерлік коммуникациялар
Көктемгі семестр:
- Академиялық тіл мен дағдылардағы жетістік
- Басқарушылық дағдылар
- Бизнеске арналған маркетинг
Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:
- Қазақ тілі
- Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)
БИЗНЕСКЕ АРНАЛҒАН ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ – Қаңтардағы студенттерді қабылдау
Басталуы: 2026 жылғы 12 қаңтар
Бұл мүмкіндік қыркүйектегі қабылдауды өткізіп алған немесе басқа университеттен ауысқысы келетін студенттер үшін өте қолайлы.
Көктемгі семестр:
- Академиялық тіл мен дағдылардағы жетістік
- Іскерлік коммуникациялар
- Басқарушылық дағдылар
- Бизнеске арналған маркетинг
Дайындық курсының модульдеріне қосымша, студенттер Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:
- Қазақ тілі
- Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)
Дайындық жылы бойы оқыту салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Оқу жалпы бірінші жылдан басталады, бұл сізге ұқсас бағдарламаларды таңдаған студенттермен бірге оқуға мүмкіндік береді. Мұндай формат білімді кеңейтуге, әртүрлі пәндер мен мамандықтармен танысуға, сондай-ақ басқа студенттермен тәжірибе мен бақылауларды бөлісу арқылы өзара әрекеттесуге жағдай жасайды.
Егер бірінші жылы белгілі бір пәнге қызығушылық танытсаңыз, бірінші жылды сәтті аяқтағаннан кейін жалпы бірінші жыл аясында басқа бағдарламаға ауысуға мүмкіндік беріледі (жылжыту шарттары сақталған жағдайда).
Бірінші жыл жалпы курстары:
- Жарнама және сандық маркетинг бакалавры
- Іскерлік әкімшілік бакалавры
- Іскерлік әкімшілік және адам ресурстарын басқару бакалавры
- Бизнес басқару бакалавры
- Халықаралық бизнес-менеджмент бакалавры
Дайындық жылы бойы оқу салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Әр түрлі теориялар, концепциялар мен тәсілдер арқылы бұл модуль студенттерді бизнесті және ұйымды басқарудың негізгі элементтерімен таныстырады. Студенттер ұйымдық құрылым, ұйымдарды жобалау, бизнес-процестерді зерттейді, сондай-ақ ұйым қызметіне әсер ететін факторларды, мысалы ұлттық мәдениет, капитализм, демография және климат өзгерісі сияқты түсініктерді меңгереді.
Модуль жұмыс орнындағы адамдардың өзара әрекетін және басшылар мен менеджерлердің бұл әрекетке ықпалын зерттейді. Сонымен қатар, кадрларды басқару тәжірибесі мен оның қызметкерлердің мінез-құлқына әсері қарастырылады.
Lorem ipsum dolor sit
Бұл модуль маркетингтің негізгі концепцияларын, оның ішінде сандық маркетинг пен әлеуметтік желілерді түсінуді дамытады.
Сондай-ақ маркетингтің ұйымдағы рөлі және сыртқы факторлардың маркетингтік шешімдерге әсері қарастырылады.
Модуль деректер аналитикасының негізгі тұжырымдамалары мен қағидаларын үйретеді, оларды ұйымдық және функционалдық тиімділікті бағалау және арттыруға, сондай-ақ шешім қабылдауды қолдауға қолдану жолдарын қарастырады.
Бұл модуль аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, білімді тереңдетуге және деректерді талдаудағы инновациялық құралдар мен әдістемелерді қолдануға дайындайды.
Модуль студенттерді кәсіпкерлік идеяларды жасау және дамыту үдерісімен таныстырады — бұл жаңа идеяларды құру, дамыту және ұсыну шығармашылық үдерісі.
Практикалық тапсырмалар барысында студенттер өз идеяларын бизнес пен ұйым жетекшілеріне ұсынады.
Бұл модуль жауапты басқару аясында кәсіпкерлікке сыни және шығармашылық тұрғыдан қарау қабілетін дамытады. Студенттер кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамаларын, талқылауларын, сондай-ақ әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерді зерттейді.
Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.
Екінші оқу жылында сіз бірінші жылы алған дағдылар мен білімдерді әрі қарай дамытасыз. Оқу бағдарламасы төрт негізгі қағидаға негізделеді:
- Техникалық дағдылар – сандық технологияларды еркін пайдалану, академиялық біліммен үйлестіре білу
- Оқыту дағдылары – бейімделгіш, өздігінен және бастамашыл оқушы болу
- Кәсіби дағдылар – табысты мансап үшін қажет мінез-құлық пен компетенцияларды қалыптастыру
- Жаһандық хабардарлық – жаһандық азамат ретінде сенімділік, төзімділік және мотивацияны дамыту
Модуль студенттерді қоршаған ортадағы өзекті немесе жаһандық проблемаларды анықтауға үйретеді және осы проблемаларды алдын ала шешуге арналған идеяларды ұсынады.
Сондай-ақ студенттер өз таңдаған саласында негізгі зерттеу әдістемелерін терең түсініп, қазіргі заманғы мәселелерге арналған ғылыми жобаны әзірлейді.
Бұл модульде маркетингте күрделі деректер қалай қолданылатыны және маркетингтік тиімділікті арттыру үшін құнды ақпаратты қалай қалыптастыратыны қарастырылады.
Тұтынушылар маркетингте маңызды рөл атқарады, бірақ олар ұйымдық шектерден тыс орналасқан және кейде болжанбайтын немесе логикаға қайшы мінез-құлық көрсете алады. Модуль аясында тұтынушы мінез-құлығына қатысты негізгі теориялар зерттеледі, бұл маркетингтік тәсілдерді жетілдіруге көмектеседі.
Модуль маркетингтік кампанияларды әзірлеу және жүзеге асыруға арналған. Ақпараттық жүктеменің көптігі жағдайында хабарламаларды қалай көзге түсетіндей жасау және оларды компанияның әртүрлі жарнамалық арналарымен интеграциялау мәселесіне басымдық беріледі.
Модуль жарнама мен сандық маркетингтің қағидаларымен таныстырады, ұйымдар мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекетті сандық ортада терең сыни тұрғыдан түсінуге мүмкіндік береді.
Шығармашылық кез келген маркетингтік бастаманың негізі болып табылады. Модуль аясында компаниялар жаңа және инновациялық идеялар мен тұжырымдамаларды қалай дамытатыны қарастырылады, бұл шығармашылық ойлауда көшбасшы болуға мүмкіндік береді.
Соңғы оқу жылының мақсаты — кәсіби тағылымдамаға дайындық немесе магистратурада оқуды жалғастыру үшін білім мен дағдыларды бекіту. Осы оқу жылында студенттер өз таңдаған саласында үлкен бітіретін жобамен жұмыс істей алады, жобаны орындау барысында жетекшінің қолдауын алады.
Бұл модуль студенттерге зерттеу дағдыларын қолдануға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар тақырыпты сыни тұрғыдан талдау арқылы білім мен түсінікті кеңейтеді. Студенттер оқу бағдарламасына сәйкес зерттеу тақырыбын таңдайды және осы және басқа модульдерде алынған сыни талдау қабілеттерін пайдаланып, тақырыпты терең зерттейді.
Шығармашылық маңызды болғанымен, ұйымдардың өз мақсаттарына жету үшін нақты стратегиясы болуы қажет. Модульде компаниялардың жарнама және сандық маркетинг стратегияларын қалай әзірлейтіні және жүзеге асыратыны қарастырылады.
Көпарналы ортада клиент тәжірибесі басты факторға айналады. Модуль ұйымдардың сандық кеңістікте тұтынушылармен өзара әрекеттестікті қалай оңтайландыратынын зерттеуге арналған.
Әлеуметтік желілер мен пікір көшбасшылары компаниялардың тұтынушылармен қарым-қатынас жасау тәсілін өзгертеді. Модуль осы құбылысты зерттейді және әлеуметтік платформалар мен ықпал етушілерді маркетингте тиімді пайдалану жолдарын талдайды.
Қазіргі маркетинг тауарды тұтынудан тәжірибені тұтынуға көшті. Іс-шаралар тәжірибе арқылы қабылданатындықтан, олар үшін арнайы маркетингтік стратегиялар мен тактикалар қажет. Модульде сандық трансформация жағдайында PR-дің маркетинг құралы ретіндегі рөлі қарастырылады және оның өзектілігі талқыланады.
Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.
Оқу қалай өтеді
Лекциялар мен семинарлар теория мен тәжірибеге негізделген және маркетингтің әртүрлі тақырыптары бойынша білімді дамытуға бағытталған. Бұл барысында салаға тән бағдарламалық және аппараттық құралдар қолданылады.
Сонымен қатар, сізде мынадай мүмкіндіктер болуы мүмкін:
- Тұтынушы мінез-құлқын зерттеу және талдау, сонымен қатар алынған білімді маркетингтік бағдарламаларды жоспарлау және жүзеге асыру кезінде қолдану;.
- Жарнамалық кампанияларды әзірлеуге бағытталған топтық жобаларға қатысып, маркетингті басқару симуляциялық ойындары сияқты тәжірибелік ойындар арқылы аналитикалық дағдыларыңызды жетілдіріп, маркетингті жоспарлау үдерісін түсіну мен меңгеруді дамытыңыз.
- Бизнестің нарықтарын дамыту мен қызметін ұйымдастыру, кәсіпкерлік және негізгі ресурстарды басқару саласындағы дағдылар мен білімді кеңейтіңіз, оның ішінде адам капиталы, қаржылық менеджмент, стратегиялық басқару, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және ұйымдық өзгерістер.
Егер оқуды қаңтарда бастасаңыз, бағдарлама қысқартылған форматта жүзеге асырылады: бірінші жыл қаңтардан тамызға дейін өтеді. Бірінші жыл сәтті аяқталғаннан кейін екінші жылдан бастап оқу жалпы кестеге сәйкес қыркүйекте жалғасады. Осылайша, дәреже қыркүйекте оқуды бастаған студенттермен бір уақытта беріледі, тек практиканы өту жылын таңдаған жағдайда ерекшелік болады.
Байланысты оқу сағаттары
Әр курс құрылымдық сабақтарды қамтиды, олардың құрамына мыналар кіруі мүмкін:
- Кампусте өткізілетін лекциялар, семинарлар және практикалық сабақтар
- Онлайн семинарлар
- Топтық жұмыс
- Өзіндік оқу
- Жұмысқа орналасу мүмкіндіктері
Күндізгі оқу бөлімінің студенті ретінде сіз әр оқу жылы жалпы 120 кредитке тең модульдерді оқисыз. Бір модуль 20 кредитке есептеледі және жалпы 200 оқу сағатын қамтиды, оған байланыс сағаттары, бағытталған және өзіндік оқыту кіреді.
Оқу сағаттары
Оқу сағаттарының саны семестрге, курсқа және таңдалған модульдерге байланысты өзгереді. Бірінші оқу жылында аптасына 15–18 сағат сабақ күтіледі. Сонымен қатар, жеке жетекшімен кездесулер немесе мамандардан кері байланыс алу үшін қосымша сабақтарға қатысу мүмкіндігі бар. Оқу барысында сағат саны азаюы мүмкін.
Бағытталған және өзіндік оқу
Оқу үдерісінде әр модуль бойынша қажетті оқу жүктемесін орындау үшін бағытталған және өзіндік сабақтарға уақыт бөлінеді. Студенттер тақырыптарды терең зерттейді, материалды қайталап, тапсырмаларды орындайды. Оқу жоспарлары жеке міндеттерді ескере отырып ұйымдастырылуы мүмкін, әрі оқу барысы артқан сайын өзіндік оқудың үлесі артады.
Бағалау
Бұл курс әр модульге байланысты әртүрлі әдістер арқылы бағаланады.
Бағалау әдістеріне мыналар кіруі мүмкін:
- кезеңдік тесттер
- эссе жазу
- топтық жұмыс
- презентациялар
- есептер
- жобалар
- курстық жұмыстар
- емтихандар
- жеке тапсырмалар.
Coventry University Group бағалау стратегиясы оқу нәтижелерін әділ бағалауды қамтамасыз етеді және студенттердің оқу мақсаттарына қол жеткізу барысын жүйелі түрде бақылауға мүмкіндік береді.
Мансап және мүмкіндіктер
Курсты сәтті аяқтағаннан кейін сіз:
- Маркетингтік мәселелерді талдау үшін бизнеске қатысты концепциялар, модельдер мен әдістерді қолдана аласыз;
- Маркетингтік ақпаратты жинап, талдап, шешім қабылдау үшін пайдалана аласыз;
- Зерттеу нәтижелері мен идеяларды тиімді түрде, ауызша, жазбаша немесе электронды форматта, іскерлік медиа және IT-қосымшаларды пайдалана отырып ұсына аласыз;
- Түрлі контексттер мен мәдениеттерде маркетингтік ақпарат көздерін және зерттеу әдістерін анықтап, талдай аласыз;
- Маркетинг пен сандық маркетингте тұрақты даму, этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік сияқты қазіргі заманғы мәселелерді ескеріп, қолдана аласыз;
- Арнайы бағдарламалық жасақтамаларды пайдалана отырып, сандық және әлеуметтік маркетинг құралдарын тиімді қолдана аласыз;
- Қаржылық қоса алғанда, әртүрлі басқарушылық міндеттерді шешу үшін сәйкес әдістерді қолдана аласыз.
Advertising and Digital Marketing BA (Hons) бағдарламасы басқарушылық жалпы рөлдерге кіруге ғана емес, сонымен қатар маркетинг саласында өсуге қажетті негізгі білім береді: жарнама, брендинг, өнімді әзірлеу, сату категориялары, маркетингтік зерттеулер және жалпы маркетинг.
Курс студенттерге маркетингке және оның халықаралық бизнеспен байланысына сыни және рефлексивтік көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді. Түлектер жарнама, сандық маркетинг, жобаларды үйлестіру, бизнес-талдау, жобаларды басқару немесе сату саласында өз мансабын жалғастыра алады.
Бағдарлама жарнама, сторителлинг, коммуникациялар және сандық форматта кампанияларды жүргізу дағдыларын дамытып, SEO, контентті басқару, интеграциялық коммуникациялар, SMM, ірі деректерді талдау, кампанияларды жоспарлау және арналарды басқару салаларында жұмыс істеу мүмкіндіктерін ашады.
Біздің түлектеріміз қайда жұмыс істейді
Біздің түлектеріміздің кейбірі маркетинг, жарнама, PR, бренд-менеджмент, маркетингтік зерттеулер, сандық маркетинг, сату және жалпы менеджмент салаларында мансап құрған, соның ішінде халықаралық және отандық жетекші компанияларда, оның ішінде: Disney, Virgin Media, Dell, PepsiCo және Network Rail.
Сұрақтарыңыз бар ма немесе бағдарлама нұсқаларын зерттеп жүрсіз бе? Біз сізге дұрыс таңдау жасауға көмектесеміз!