Сіз не үйренесіз
Сіз не үйренесіз
БИЗНЕС БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ
Басталуы: 2025 жылғы 15 қыркүйек
Күзгі семестр:
- Академиялық тіл және дағдыларды дамыту
- Кәсіби коммуникациялар
Көктемгі семестр:
- Академиялық тіл және дағдыларда табысқа жету
- Басқару дағдылары
- Бизнес үшін маркетинг
Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:
- Қазақ тілі
- Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)
БИЗНЕС БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ — ҚАҢТАР АЙЫНДАҒЫ ҚАБЫЛДАУ
Басталуы: 2026 жылғы 12 қаңтар
Бұл мүмкіндік қыркүйектегі қабылдауды өткізіп алған немесе басқа университеттен ауысқысы келетін студенттер үшін өте қолайлы.
Көктемгі семестр:
- Академиялық тіл және дағдыларда табысқа жету
- Кәсіби коммуникациялар
- Басқару дағдылары
- Бизнес үшін маркетинг
Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:
- Қазақ тілі
- Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)
Дайындық жылы бойы оқыту салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.
Оқу жалпы бірінші жылдан басталады, бұл сізге ұқсас бағдарламаларды таңдаған студенттермен бірге оқуға мүмкіндік береді. Мұндай формат білімді кеңейтуге, әртүрлі пәндер мен мамандықтармен танысуға, сондай-ақ басқа студенттермен тәжірибе мен бақылауларды бөлісу арқылы өзара әрекеттесуге жағдай жасайды.
Егер бірінші жылы белгілі бір пәнге қызығушылық танытсаңыз, бірінші жылды сәтті аяқтағаннан кейін жалпы бірінші жыл аясында басқа бағдарламаға ауысуға мүмкіндік беріледі (жылжыту шарттары сақталған жағдайда).
Бұл модуль кәсіпкерлікті жауапты басқару аясында сыни және шығармашылық тұрғыдан қарау қабілетін дамытады. Сіз кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары мен талқылауларын үйреніп, әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерді қарастырасыз.
Модуль кәсіпкерлік идеяларды генерациялау және дамыту үдерісімен таныстырады — бұл жаңа идеяларды жасау, жетілдіру және ұсыну шығармашылық үдерісі. Практикалық тапсырмалар аясында өз идеяларыңызды бизнес және ұйым жетекшілеріне ұсынасыз.
Модуль жұмыс орнындағы адамдар арасындағы өзара әрекеттесулерді және жетекшілер мен менеджерлердің осы өзара әрекеттесулерге әсерін зерттейді. Сондай-ақ, қызметкерлерді басқару тәжірибелері мен олардың ұйымдағы мінез-құлқына ықпалы қарастырылады.
Бұл модуль бизнестің және ұйымдарды басқарудың негізгі элементтерін теориялар, тұжырымдамалар мен тәсілдер арқылы зерттеуге бағытталған. Оған ұйымдық құрылым, дизайн және операциялар, сондай-ақ ұйымдарға әсер ететін сыртқы факторлар — ұлттық мәдениет, капитализм, демография және климаттың өзгеруі — кіреді.
Модуль деректер аналитикасының негізгі тұжырымдамалары мен қағидаларын, сондай-ақ оларды ұйымдық және функционалдық тиімділікті бағалау мен арттыру үшін қолдану жолдарын қарастырады. Бұл модуль аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, деректерді талдаудың инновациялық құралдары, әдістемелері мен тәсілдерін қолдануға дайындайды.
Модуль маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын, оның ішінде сандық маркетинг пен әлеуметтік желілерді түсінуді дамытады. Маркетингтің ұйымдағы рөлі мен сыртқы факторлардың маркетингтік шешімдерге әсері қарастырылады.
Екінші оқу жылында сіз бірінші жылы алынған дағдылар мен білімдерді одан әрі дамытасыз. Оқу бағдарламасы төрт негізгі қағидатқа негізделген:
- Техникалық дағдылар – академиялық біліммен қатар сандық технологияларды еркін меңгеру;
- Оқу дағдылары – бейімделгіш, дербес және бастамашыл білім алушы болу;
- Кәсіби дағдылар – табысты мансап үшін қажет мінез-құлық пен құзыреттерді қалыптастыру;
- Жаһандық хабардарлық – жаһандық азамат ретінде сенімділік, тұрақтылық және уәждемені дамыту.
Бұл модульдің мақсаты – ұйымдармен ынтымақтастықта жұмыс істеуді және күрделі міндеттерге инновациялық шешімдер әзірлеуді үйрету. Бағдарламада шақырылған кәсіпкерлер мен жетекші ұйым өкілдерінің дәрістері қарастырылған. Академиялық әдебиеттерге сыни талдау жүргізіліп, қазіргі заманғы мәселелерге ғылыми тәсіл қолданылады.
Модуль диплом алдындағы ғылыми жобаны орындауға қажетті білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған.
Модуль тиімділікті басқару мен марапаттау стратегияларының өзара байланысын ашады, сондай-ақ олардың ұйымның тұрақты жұмыс істеуі, бәсекелік артықшылықтары, қызметкерлердің қатысуы және әл-ауқатына әсерін зерттейді.
Модуль ұйымдардың еңбек нарығында өзін қалай орналастыруға және ағымдағы мен болашақ дағдылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімді жоспарлауды қалай қолданатынын таныстырады.
Модуль ұйымдық өзгерістер теориялары мен модельдерін қарастырады, сондай-ақ жұмысты ұйымдастырудың жаңа тәсілдері өзгерістерді енгізуге және компания тиімділігін арттыруға қалай ықпал ететінін бағалайды.
Модуль аналитиканың ұйымдарға болжау жасауға және шешім қабылдауға қалай көмектесетінін көрсетеді, қателіктер мен шығындарды азайтып, тиімділікті арттырады.
Соңғы оқу жылының мақсаты — кәсіби практикаға немесе магистратурада оқуды жалғастыруға дайындық, алған білім мен дағдыларды бекіту. Осы оқу жылы аясында студент таңдаған салада жетекші қолдауымен ірі бітіру жобасын жүзеге асыра алады.
Модуль зерттеу дағдыларын қолдану және дамыту, таңдаған арнайы саладағы тақырыпты терең түсіну және сыни талдау қабілетін жетілдіруге мүмкіндік береді. Студенттер оқу бағдарламасына байланысты зерттеу тақырыбын таңдайды және осы және басқа модульдерден алған сыни талдау тәжірибесін тақырыпты терең зерттеу үшін қолданады.
Модуль еңбек қатынастарын басқарудың құқықтық реттелуін сыни тұрғыдан түсінуге бағытталған, сондай-ақ құқықтық нормаларды кеңірек экономикалық және әлеуметтік-саяси контексте қарастырады.
Модуль ұйымдық және қоғамдық деңгейде еңбек қақтығыстарының қалай реттелетінін, сондай-ақ бұл реттеуді кім жүзеге асыратынын қарастырады.
Модуль халықаралық контексте персоналды басқару саясаты мен тәжірибесін зерттейді, сонымен қатар трансұлттық корпорациялардағы (MNC) күрделі HR стратегиялары мен саясаттарын қарастырады.
Модуль корпоративтік беделді басқару теориялары мен тұжырымдамаларын, соның ішінде корпоративтік бренд, сәйкестілік және коммуникация стратегияларын қамтиды. Корпоративтік коммуникация, брендинг және беделдің ұйымның стратегиялық дамуына әсері, сондай-ақ әртүрлі контексттерде корпоративтік бренд арқылы мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу жолдары талданады.
Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.