Бизнес және маркетинг бойынша бакалавр

Бакалавриат

Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.

Сипаттама

Бұл бағдарлама бизнес-жоспарлау және басқару саласындағы терең түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ санаттарды басқару, маркетинг, тұтынушыларды талдау, бизнес-даму, сату және корпоративтік коммуникациялар саласында болашақ мансапқа қажетті арнайы маркетингтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарламаның мақсаттары:

  • Бизнесті стратегиялық тиімді дамыту, позициялау және құру үшін қажетті сенімділік пен кәсіпкерлік ойлауды дамыту;
  • Көшбасшылық тақырыптарын қоса алғанда, бизнес-талдауды, маркетингтік жоспарлау мен басқаруды, сондай-ақ мамандандырылған маркетингтік дағдыларды терең түсінуді қалыптастыру — тұтынушылар мінез-құлқын түсіну, креативті шешімдерді әзірлеу және бәсекелестік артықшылықтарды ілгерілету;
  • Практикалық және ауыспалы дағдылардың кең спектрін — шығармашылық, аналитикалық, тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды пысықтау.

Курсқа қаңтар айында бастау бірінші оқу жылына сәйкес келеді. Толығырақ «Оқу қалай өтеді» бөлімінен қараңыз.

Неліктен осы бағдарламаны таңдау керек

  • Практикалық қолдану. Бағдарламаның негізгі ерекшелігі — бизнес пен маркетинг саласындағы әртүрлі жағдайларда нақты бизнес-міндеттерге және білімді бағалаудың практикалық формаларына бағытталуы. Студенттер жергілікті және халықаралық компаниялардың нақты жобалары мен кейстерімен жұмыс істеуге, сондай-ақ халықаралық онлайн-жобаларға (COIL) қатысуға мүмкіндік алады. Бизнес дағдылары симуляциялық ойындар, рөлдік тапсырмалар және сценарийлік оқыту арқылы дамиды, бұл теорияны практикада қолдануға мүмкіндік береді.
  • Икемділік және әмбебаптық. Бағдарлама маркетингтік бағыттардың пакетіндегі жалпы бірінші оқу кезеңін қамтиды. Бұл студенттерге таңдаған мамандығы бойынша оқуды жалғастырмас бұрын бизнес пен басқару тұжырымдамалары мен практикаларын кеңінен түсінуге мүмкіндік береді.
  • Болашақ мансапқа дайындық. Бағдарламада тағылымдамадан өту мүмкіндігі қарастырылған, бұл бизнес пен маркетинг саласындағы мансапқа дайындалуға көмектеседі. Бұған дейін студенттер IBM, L'Oreal, Rolls Royce және Warner Brothers сияқты компанияларда тәжірибеден өткен.
  • Практикалық түсініктер және кәсіби желіні дамыту. Студенттер ірі халықаралық корпорациялар мен шағын мамандандырылған жарнама агенттіктерінің мамандарымен байланыс орнатуға арналған презентациялар мен іс-шараларға қатысу, сондай-ақ нақты және виртуалды оқу экскурсияларына бару мүмкіндігіне ие болады.

Қаңтар айында курс басталғанда бағдарлама қыркүйек айындағы бастауымен бірдей болады, бірақ бірінші жыл сәл жылдам өтеді. Бұл қыркүйек айындағы қабылдауды өткізіп алғандар, басқа университеттерден ауысушылар немесе қосымша дайындық қажет ететін студенттер үшін ыңғайлы.

Сіз не үйренесіз

БИЗНЕС БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ

Басталуы: 2025 жылғы 15 қыркүйек

Күзгі семестр:

  • Академиялық тіл және дағдыларды дамыту
  • Кәсіби коммуникациялар

Көктемгі семестр:

  • Академиялық тіл және дағдыларда табысқа жету
  • Басқару дағдылары
  • Бизнес үшін маркетинг

Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:

  • Қазақ тілі
  • Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)

БИЗНЕС БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ — ҚАҢТАР АЙЫНДАҒЫ ҚАБЫЛДАУ

Басталуы: 2026 жылғы 12 қаңтар

Бұл мүмкіндік қыркүйектегі қабылдауды өткізіп алған немесе басқа университеттен ауысқысы келетін студенттер үшін өте қолайлы.

Көктемгі семестр: 

  • Академиялық тіл және дағдыларда табысқа жету
  • Кәсіби коммуникациялар
  • Басқару дағдылары
  • Бизнес үшін маркетинг 

Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:

  • Қазақ тілі
  • Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)

Дайындық жылы бойы оқыту салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

Бағдарлама мазмұны студенттердің қызығушылықтары мен қазіргі заман талаптарына сай болу үшін үнемі жаңартылып отырады.

Оқу жалпы бірінші жылдан басталады, бұл сізге ұқсас бағдарламаларды таңдаған студенттермен бірге оқуға мүмкіндік береді. Мұндай формат білімді кеңейтуге, әртүрлі пәндер мен мамандықтармен танысуға, сондай-ақ басқа студенттермен тәжірибе мен бақылауларды бөлісу арқылы өзара әрекеттесуге жағдай жасайды.

Егер бірінші жылы белгілі бір пәнге қызығушылық танытсаңыз, бірінші жылды сәтті аяқтағаннан кейін жалпы бірінші жыл аясында басқа бағдарламаға ауысуға мүмкіндік беріледі (жылжыту шарттары сақталған жағдайда).

Модульдер
Менеджмент негіздері – 20 кредит

Бизнес және ұйымдарды басқарудың негізгі элементтерін теориялар, концепциялар және тәсілдер арқылы оқыту. Ұйымдық құрылым, дизайн және операциялар, сондай-ақ ұйымдарға әсер ететін сыртқы факторлар қарастырылады, мысалы: ұлттық мәдениет, капитализм, демография және климат өзгерісі.

Ұйымдық мінез-құлық – 20 кредит

Модуль жұмыс орнындағы адамдардың өзара әрекеттерін және жетекшілер мен менеджерлердің осы әрекеттерге әсерін зерттейді. Сонымен қатар, кадрларды басқару тәжірибелері және олардың ұйымдағы қызметкерлер мінез-құлқына әсері қарастырылады.

Маркетинг, сандық және әлеуметтік желілер – 20 кредит

Модуль маркетингтің негізгі концепцияларын, оның ішінде сандық маркетинг және әлеуметтік желілерді түсінуді дамытады. Маркетингтің ұйымдағы рөлі және сыртқы факторлардың маркетингтік шешімдерге әсері қарастырылады.

Деректерді талдау арқылы бизнес-шешімдер қабылдау – 20 кредит

Модуль деректер аналитикасының негізгі концепциялары мен қағидаларын және олардың ұйымдық және функционалдық тиімділікті бағалау, арттыру және шешім қабылдауға қолдау көрсету жолдарын қарастырады.

Бұл модуль аналитикалық ойлауды дамытады, білімді тереңдетеді және инновациялық құралдар, әдістер мен тәсілдерді қолдануға дайындық береді.

Кәсіпкерлік идея – 20 кредит

Модуль кәсіпкерлік идеяларды генерациялау және дамыту үдерісін таныстырады — жаңа идеяларды жасау, дамыту және ұсыну шығармашылық үдерісі.
Практикалық тапсырмалар аясында өз идеяларыңызды бизнес жетекшілері мен ұйымдарға ұсыну мүмкіндігі болады.

Кәсіпкерлік ойлау – 20 кредит

Модуль жауапты басқару аясында кәсіпкерлікті сыни және шығармашылық тұрғыда қарау қабілетін дамытады. Сіз кәсіпкерліктің негізгі концепциялары мен дискуссияларын үйренесіз, сондай-ақ әлеуметтік, экономикалық және экологиялық қиындықтарды қарастырасыз. 

Екінші оқу жылында сіз бірінші жылы алынған дағдылар мен білімдерді одан әрі дамытасыз. Оқу бағдарламасы төрт негізгі қағидатқа негізделген:

  • Техникалық дағдылар – академиялық біліммен қатар сандық технологияларды еркін меңгеру;
  • Оқу дағдылары – бейімделгіш, дербес және бастамашыл білім алушы болу;
  • Кәсіби дағдылар – табысты мансап үшін қажет мінез-құлық пен құзыреттерді қалыптастыру;
  • Жаһандық хабардарлық – жаһандық азамат ретінде сенімділік, тұрақтылық және уәждемені дамыту.
Модульдер
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар – 20 кредит

Модуль маркетингтік кампанияларды әзірлеу және жүзеге асыруға арналған. Ақпараттық жүктемелер жағдайында хабарламаларды қалай елеулі ету және оларды компанияның әртүрлі жарнамалық арналарына интеграциялау мәселелері қарастырылады.

Тұтынушылар мінез-құлқы – 20 кредит

Тұтынушылар маркетингте маңызды рөл атқарады, бірақ олар ұйымдық шекарадан тыс орналасқан және кейде болжанбайтын немесе логикаға қарсы мінез-құлық таныта алады. Модуль тұтынушылар мінез-құлқының негізгі теорияларын үйретеді, бұл маркетингтік тәсілдерді жетілдіруге көмектеседі.

Маркетингтік аналитика – 20 кредит

Модуль маркетингте күрделі деректерді қалай пайдалану және маркетингтік ақпаратты қалыптастыру арқылы маркетингтік қызметтің тиімділігін арттыру жолдарын қарастырады.

Инновациялар арқылы құндылық жасау – 20 кредит

Тұтынушылар үшін жаңа өнімдер, қызметтер және инновациялар арқылы құндылық жасау тәсілдері оқытылады. Заманауи трендтер, тұтынушыларды зерттеу және жеткізу тізбектеріндегі инновациялар қарастырылады, бұл бизнестің нарық сұранысына тиімді жауап беруіне көмектеседі.

B2B саласындағы маркетинг - 20 кредит

B2B саласындағы маркетинг және сату мәселелеріне назар аударылады. Бизнес-нарықтардың ерекшелігі мен көлемі, әртүрлі мүдделі тараптардың рөлі, корпоративтік сатып алушылардың мінез-құлық ерекшеліктері және маркетинг-микс қолдану арқылы бизнес үшін құндылық қалыптастыру қарастырылады. Модуль аясында жеке сату және негізгі клиенттерді басқару маркетингтік және сатушылық қызметтің ажырамас элементтері ретінде талданады.

Зерттеу ұсынысын әзірлеу - 20 кредит

Модуль зерттеу ұсынысын әзірлеу үшін қажетті дағдылар мен білімді дамытуға бағытталған, ол соңғы жобаның негізі болып табылады.

Соңғы оқу жылының мақсаты — кәсіби тәжірибеге немесе магистратураға оқуды жалғастыруға дайындық, алған білім мен дағдыларды бекіту. Осы оқу жылы барысында студент өз таңдаған саласында үлкен дипломдық жобамен айналыса алады, мұнда оларға жетекші ғылыми кеңесші қолдау көрсетеді.

Модульдер
Жоба – 40 кредит

Модуль зерттеу дағдыларын қолдануға және дамытуға, білімді кеңейтуге, тақырыпты түсіну және сыни тұрғыдан талдау қабілетін арттыруға мүмкіндік береді. Студенттер оқу бағдарламасына сәйкес зерттеу тақырыбын таңдап, осы және басқа модульдерде алынған сыни талдау әдістерін тереңдетілген зерттеу үшін пайдаланады.

Корпоративтік идентичность, коммуникациялар және бедел – 20 кредит

Модуль корпоративтік беделді басқару теориялары мен концепцияларын қамтиды, соның ішінде корпоративтік бренд, идентичность және коммуникациялық стратегиялар. Корпоративтік коммуникация, брендинг және беделдің ұйымның стратегиялық дамуына әсері, сондай-ақ әртүрлі контексте корпоративтік брендті басқару арқылы мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу жолдары талданады.

Корпоративтік маркетингтік стратегия – 20 кредит

Модуль стратегия мен стратегиялық маркетинг негіздерін кеңінен түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Ұйымдар тап болатын стратегиялық міндеттер талданады және маркетингтік ұсынымдарды әзірлеу үшін тиісті теориялар, модельдер мен тұжырымдамалар қолданылады.

 

Содан кейін жеті қосымша модульдің ішінен екі модуль таңдалады:

Модульдер
Ірі деректер – 20 кредит

Ірі деректер компаниялардың жұмыс істеу жолын және клиенттермен өзара әрекеттесуін өзгертеді. Модульде осы саладағы негізгі теориялар мен концепциялар қарастырылады және ұйымдардағы үлкен деректердің рөлі туралы түсінік беріледі.

Тұрақты маркетинг – 20 кредит

Климаттық өзгеріс қазіргі уақытта адамзат үшін ең маңызды қауіптердің бірі болып отыр. Дәстүрлі маркетинг тұтынуды жылдамдатудың құралы ретінде қарастырылған. Модульде бұл құбылысқа сыни көзқарас қалыптасады және маркетингтің тұрақты дамуға қалай ықпал ететіні зерттеледі.

Әлеуметтік желілер және ықпал маркетингі – 20 кредит

Әлеуметтік желілер мен ой көсбасшылары компаниялар мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекеттесуді өзгертеді. Модульде бұл құбылыс қарастырылады және маркетингте әлеуметтік платформалар мен инфлюенсерлерді тиімді пайдалану тәсілдері талданады.

Жаһандық маркетинг - 20 несие

Жаһандық тұтыну сегменттерінің біртіндеп өсуіне қарамастан, халықаралық контексте маркетингтің ерекшеліктерін ескеру маңызды. Модульде мәдени айырмашылықтар, өнімдерді бейімдеу және стандарттау тәсілдері, сондай-ақ жаңа нарықтарға шығу стратегиялары қарастырылады.

PR және іс-шараларды басқару – 20 кредит

Қазіргі маркетинг тауар тұтынудан тәжірибе тұтынуға ауысып келеді. Іс-шаралар тәжірибе арқылы қабылданады, сондықтан арнайы маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу қажет. Сонымен қатар, модульде PR-дың сандық трансформация жағдайындағы рөлі және оның өзектілігі талқыланады.

Стратегиялық халықаралық адам ресурстарын басқару – 20 кредит

Бұл модуль халықаралық ұйымдардағы адам ресурстарын басқару функциясын түсіну және білім алу үшін арналған.

Корпоративтік бірегейлік, коммуникация және бедел - 20 кредит

Модуль корпоративтік брендті, бірегейлікті және коммуникация стратегиясын қоса алғанда, корпоративтік беделді басқарудың теориялары мен тұжырымдамаларын қамтиды. Ұйымның стратегиялық дамуындағы корпоративтік коммуникациялардың, брендинг пен беделдің рөлі, сондай-ақ түрлі контекстерде корпоративтік брендті басқару арқылы мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл жасау тәсілдері талданады.

Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.

Оқу қалай өтеді

Лекциялар мен семинарлар теория мен практикаға негізделіп, маркетинг саласындағы әртүрлі тақырыптар бойынша білімді дамытуға бағытталған. 

Сонымен қатар, оқу барысында келесі мүмкіндіктер қарастырылған:

  • Тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу және талдау мүмкіндігі, сондай-ақ маркетингтік бағдарламаларды жоспарлау мен іске асыру кезінде осы және басқа да білімдерді қолдануды үйрену.
  • Жарнамалық науқандарды әзірлеуге бағытталған топтық жобаларға қатысу, сонымен қатар маркетингті басқару ойындары сияқты имитациялық ойындар арқылы маркетингті жоспарлау үдерісін түсіну және аналитикалық дағдыларды жетілдіру.
  • Адами капитал, қаржылық менеджмент, стратегиялық басқару, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және ұйымдастырушылық өзгерістерді қоса алғанда, бизнес-нарықтарды, кәсіпкерлікті дамыту және негізгі ресурстарды басқару саласында өз дағдыларыңызды және білімдеріңізді кеңейту.

Қаңтар айында басталған курста оқу қысқартылған форматта жүргізіледі: бірінші жыл қаңтардан тамызға дейін. Бірінші жылды сәтті аяқтағаннан кейін екінші жыл қыркүйектен бастап жалпы оқу кестесі бойынша жалғасады. Осылайша, дәреже қыркүйекте бастаған студенттермен бір уақытта беріледі, тек практика жылын таңдаған жағдайда ерекшелік болуы мүмкін.

Контакттық оқу сағаттары

Күндізгі бөлімнің студенті ретінде сіз жыл сайын 120 кредит көлемінде модульдерді оқисыз. Әрбір 20 кредиттік модульде жалпы 200 сағат оқу жұмысы қажет, оған оқу контакті сағаттары, бағытталған және өздігінен оқу кіреді.

Оқу сағаттары:

Сағат саны семестрге, оқу жылына және таңдалған модульдерге байланысты өзгереді. Бірінші жылы аптасына 15–18 сағат сабақ күтіледі. Сондай-ақ қосымша сабақтарға қатысуға болады, оған жеке ментормен кездесулер немесе кері байланыс алу үшін мамандармен консультациялар кіреді. Оқу барысында өздігінен оқу көлемі арта отырып, оқу сағаттары азаюы мүмкін.

Бағытталған және өздігінен оқу:

Бағдарлама бойы әр модуль бойынша оқу жүктемесін толық орындау үшін бағытталған және өздігінен оқуға арнайы уақыт бөлінеді. Бұл кезеңде тақырыптар тереңірек зерттеледі, өткен материал қайталанады және тапсырмалар орындалады. Оқу жоспары жеке міндеттемелерге қарай икемделіп, уақыт өте келе өздігінен оқуға бөлінетін үлес артады.

Бағалау

Бұл курстың нәтижелері әртүрлі бағалау әдістері арқылы анықталады, және олар модульдің мазмұнына қарай өзгереді.

Бағалау әдістеріне мыналар кіруі мүмкін:

  • кезеңдік тесттер
  • эссе
  • топтық жұмыс
  • презентациялар
  • есептер
  • жобалар
  • курстық жұмыс
  • емтихандар
  • жеке тапсырмалар.

Coventry University Group бағалау стратегиясы курстардың әділ бағалануын қамтамасыз етеді және студенттердің оқу нәтижелеріне жету барысын жүйелі түрде бақылауға мүмкіндік береді.

Мансап және мүмкіндіктер

Бұл бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін сіз:

  • маркетингтік міндеттерді талдау үшін тиісті бизнес-тұжырымдамалар, модельдер және әдістерді қолдана аласыз;
  • шешім қабылдауды қолдау үшін маркетингтік ақпаратты анықтау, талдау және пайдалана аласыз;
  • идеяларды және нәтижелерді ұсыну, сондай-ақ заманауи бизнес-медиа мен IT-қосымшаларды пайдалана отырып, аудиториямен жазбаша, ауызша және электрондық түрде тиімді байланыс жасай аласыз;
  • маркетингтік ақпарат көздерін және әртүрлі контексттер мен мәдениеттердегі зерттеу әдістерін анықтау және талдай аласыз;
    маркетинг пен сандық маркетингтегі тұрақты даму, этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (CSR) сияқты өзекті мәселелерді түсіне
  • аласыз;
  • тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланып, сандық және әлеуметтік маркетингтің мамандандырылған құралдарын тиімді қолдана аласыз;
  • бизнес-менеджменттің, соның ішінде қаржы саласындағы түрлі міндеттерді шешу үшін заманауи әдістерді қолдана аласыз.

Бағдарлама икемді түрде құрылып, жалпы бизнес-менеджмент саласында жұмыс істеуге немесе сатылым менеджері, категория менеджері, маркетингтік зерттеулер менеджері немесе маркетинг менеджері сияқты рөлдерге дайындық ретінде қызмет ете алады.

Оқыту барысында маркетингке сыншыл және рефлективті көзқарас қалыптасады, оның жаһандық бизнес-ортамен байланысы түсініледі. Бағдарлама жарнама, сандық маркетинг, жобаларды үйлестіру сияқты салаларда, сондай-ақ бизнес-талдау, жобаларды басқару және сатуды басқару сияқты әмбебап бағыттарда мансап құруға мүмкіндіктер ашады.

Біздің түлектер қайда жұмыс істейді

Біздің түлектеріміздің кейбірі Disney, Virgin Media, Dell, PepsiCo және Network Rail сияқты жетекші халықаралық және жергілікті компанияларда маркетинг, жарнама, PR, бренд-менеджмент, маркетингтік зерттеулер, сандық маркетинг, сату және жалпы менеджмент салаларында мансап құрды.

Сұрақтарыңыз бар ма немесе бағдарлама нұсқаларын зерттеп жүрсіз бе? Біз сізге дұрыс таңдау жасауға көмектесеміз!

Жеке кеңеске жазылыңыз