Сіз не үйренесіз

Сіз не үйренесіз

БИЗНЕСКЕ АРНАЛҒАН ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ

Басталуы: 2025 жылғы 15 қыркүйек

Күзгі семестр:

  • Академиялық тіл мен дағдыларды дамыту
  • Іскерлік коммуникациялар

Көктемгі семестр:

  • Академиялық тіл мен дағдылардағы жетістік
  • Басқарушылық дағдылар
  • Бизнеске арналған маркетинг 

Дайындық курсының модульдеріне қосымша, Coventry University Kazakhstan студенттері Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:

  • Қазақ тілі
  • Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)

БИЗНЕСКЕ АРНАЛҒАН ДАЙЫНДЫҚ ЖЫЛЫ – Қаңтардағы студенттерді қабылдау

Басталуы: 2026 жылғы 12 қаңтар

Бұл мүмкіндік қыркүйектегі қабылдауды өткізіп алған немесе басқа университеттен ауысқысы келетін студенттер үшін өте қолайлы.

Көктемгі семестр:

  • Академиялық тіл мен дағдылардағы жетістік
  • Іскерлік коммуникациялар
  • Басқарушылық дағдылар
  • Бизнеске арналған маркетинг

Дайындық курсының модульдеріне қосымша, студенттер Қазақстан заңнамасы талап ететін келесі модульдерді де өтуі қажет:

  • Қазақ тілі
  • Қазақстан тарихы (ағылшын тілінде)

Дайындық жылы бойы оқыту салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

Оқу жалпы бірінші жылдан басталады, бұл сізге ұқсас бағдарламаларды таңдаған студенттермен бірге оқуға мүмкіндік береді. Мұндай формат білімді кеңейтуге, әртүрлі пәндер мен мамандықтармен танысуға, сондай-ақ басқа студенттермен тәжірибе мен бақылауларды бөлісу арқылы өзара әрекеттесуге жағдай жасайды.

Егер бірінші жылы белгілі бір пәнге қызығушылық танытсаңыз, бірінші жылды сәтті аяқтағаннан кейін жалпы бірінші жыл аясында басқа бағдарламаға ауысуға мүмкіндік беріледі (жылжыту шарттары сақталған жағдайда).

Бірінші жыл жалпы курстары:

  • Жарнама және сандық маркетинг бакалавры
  • Іскерлік әкімшілік бакалавры
  • Іскерлік әкімшілік және адам ресурстарын басқару бакалавры
  • Бизнес басқару бакалавры
  • Халықаралық бизнес-менеджмент бакалавры 

Дайындық жылы бойы оқу салалары жақын студенттермен бірге жүргізіледі. Бұл сізге жаңа таныстар табуға және ұқсас қызығушылықтар мен мақсаттары бар адамдармен байланыс орнатуға мүмкіндік береді.

Модульдер
Басқарудың негіздері

Әр түрлі теориялар, концепциялар мен тәсілдер арқылы бұл модуль студенттерді бизнесті және ұйымды басқарудың негізгі элементтерімен таныстырады. Студенттер ұйымдық құрылым, ұйымдарды жобалау, бизнес-процестерді зерттейді, сондай-ақ ұйым қызметіне әсер ететін факторларды, мысалы ұлттық мәдениет, капитализм, демография және климат өзгерісі сияқты түсініктерді меңгереді.

Ұйымдық мінез-құлық

Модуль жұмыс орнындағы адамдардың өзара әрекетін және басшылар мен менеджерлердің бұл әрекетке ықпалын зерттейді. Сонымен қатар, кадрларды басқару тәжірибесі мен оның қызметкерлердің мінез-құлқына әсері қарастырылады.

Lorem ipsum dolor sit

Маркетинг, сандық және әлеуметтік желілер

Бұл модуль маркетингтің негізгі концепцияларын, оның ішінде сандық маркетинг пен әлеуметтік желілерді түсінуді дамытады. 

Сондай-ақ маркетингтің ұйымдағы рөлі және сыртқы факторлардың маркетингтік шешімдерге әсері қарастырылады.

Деректерді талдау арқылы бизнес-шешімдер қабылдау

Модуль деректер аналитикасының негізгі тұжырымдамалары мен қағидаларын үйретеді, оларды ұйымдық және функционалдық тиімділікті бағалау және арттыруға, сондай-ақ шешім қабылдауды қолдауға қолдану жолдарын қарастырады. 

Бұл модуль аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, білімді тереңдетуге және деректерді талдаудағы инновациялық құралдар мен әдістемелерді қолдануға дайындайды.

Кәсіпкерлік идея

Модуль студенттерді кәсіпкерлік идеяларды жасау және дамыту үдерісімен таныстырады — бұл жаңа идеяларды құру, дамыту және ұсыну шығармашылық үдерісі. 

Практикалық тапсырмалар барысында студенттер өз идеяларын бизнес пен ұйым жетекшілеріне ұсынады. 

Кәсіпкерлік ойлау

Бұл модуль жауапты басқару аясында кәсіпкерлікке сыни және шығармашылық тұрғыдан қарау қабілетін дамытады. Студенттер кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамаларын, талқылауларын, сондай-ақ әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерді зерттейді.

Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.

Екінші оқу жылында сіз бірінші жылы алған дағдылар мен білімдерді әрі қарай дамытасыз. Оқу бағдарламасы төрт негізгі қағидаға негізделеді: 

  • Техникалық дағдылар – сандық технологияларды еркін пайдалану, академиялық біліммен үйлестіре білу
  • Оқыту дағдылары – бейімделгіш, өздігінен және бастамашыл оқушы болу
  • Кәсіби дағдылар – табысты мансап үшін қажет мінез-құлық пен компетенцияларды қалыптастыру
  • Жаһандық хабардарлық – жаһандық азамат ретінде сенімділік, төзімділік және мотивацияны дамыту 
Модульдер
Ғылыми жобаны әзірлеу

Модуль студенттерді қоршаған ортадағы өзекті немесе жаһандық проблемаларды анықтауға үйретеді және осы проблемаларды алдын ала шешуге арналған идеяларды ұсынады. 
Сондай-ақ студенттер өз таңдаған саласында негізгі зерттеу әдістемелерін терең түсініп, қазіргі заманғы мәселелерге арналған ғылыми жобаны әзірлейді.

Маркетингтік аналитика

Бұл модульде маркетингте күрделі деректер қалай қолданылатыны және маркетингтік тиімділікті арттыру үшін құнды ақпаратты қалай қалыптастыратыны қарастырылады.

Тұтынушы мінез-құлығы

Тұтынушылар маркетингте маңызды рөл атқарады, бірақ олар ұйымдық шектерден тыс орналасқан және кейде болжанбайтын немесе логикаға қайшы мінез-құлық көрсете алады. Модуль аясында тұтынушы мінез-құлығына қатысты негізгі теориялар зерттеледі, бұл маркетингтік тәсілдерді жетілдіруге көмектеседі.

Интеграциялық маркетингтік коммуникациялар

Модуль маркетингтік кампанияларды әзірлеу және жүзеге асыруға арналған. Ақпараттық жүктеменің көптігі жағдайында хабарламаларды қалай көзге түсетіндей жасау және оларды компанияның әртүрлі жарнамалық арналарымен интеграциялау мәселесіне басымдық беріледі.

Жарнама және сандық маркетинг

Модуль жарнама мен сандық маркетингтің қағидаларымен таныстырады, ұйымдар мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекетті сандық ортада терең сыни тұрғыдан түсінуге мүмкіндік береді.

Шығармашылық маркетинг

Шығармашылық кез келген маркетингтік бастаманың негізі болып табылады. Модуль аясында компаниялар жаңа және инновациялық идеялар мен тұжырымдамаларды қалай дамытатыны қарастырылады, бұл шығармашылық ойлауда көшбасшы болуға мүмкіндік береді.

Соңғы оқу жылының мақсаты — кәсіби тағылымдамаға дайындық немесе магистратурада оқуды жалғастыру үшін білім мен дағдыларды бекіту. Осы оқу жылында студенттер өз таңдаған саласында үлкен бітіретін жобамен жұмыс істей алады, жобаны орындау барысында жетекшінің қолдауын алады.

Модульдер
Жоба

Бұл модуль студенттерге зерттеу дағдыларын қолдануға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар тақырыпты сыни тұрғыдан талдау арқылы білім мен түсінікті кеңейтеді. Студенттер оқу бағдарламасына сәйкес зерттеу тақырыбын таңдайды және осы және басқа модульдерде алынған сыни талдау қабілеттерін пайдаланып, тақырыпты терең зерттейді.

Жарнама және сандық маркетинг стратегиясы

Шығармашылық маңызды болғанымен, ұйымдардың өз мақсаттарына жету үшін нақты стратегиясы болуы қажет. Модульде компаниялардың жарнама және сандық маркетинг стратегияларын қалай әзірлейтіні және жүзеге асыратыны қарастырылады.

Сандық клиенттік тәжірибе

Көпарналы ортада клиент тәжірибесі басты факторға айналады. Модуль ұйымдардың сандық кеңістікте тұтынушылармен өзара әрекеттестікті қалай оңтайландыратынын зерттеуге арналған. 

Әлеуметтік желілер және ықпал етуші маркетинг

Әлеуметтік желілер мен пікір көшбасшылары компаниялардың тұтынушылармен қарым-қатынас жасау тәсілін өзгертеді. Модуль осы құбылысты зерттейді және әлеуметтік платформалар мен ықпал етушілерді маркетингте тиімді пайдалану жолдарын талдайды.

PR және іс-шараларды басқару – 20 кредит

Қазіргі маркетинг тауарды тұтынудан тәжірибені тұтынуға көшті. Іс-шаралар тәжірибе арқылы қабылданатындықтан, олар үшін арнайы маркетингтік стратегиялар мен тактикалар қажет. Модульде сандық трансформация жағдайында PR-дің маркетинг құралы ретіндегі рөлі қарастырылады және оның өзектілігі талқыланады.

Бағдарламаның мазмұны заманауи талаптарға және студенттердің қызығушылықтарына сай үнемі жаңартылып отырады.