Сипаттама

Сипаттама

Бұл бағдарлама бизнес-жоспарлау және басқару саласындағы терең түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ санаттарды басқару, маркетинг, тұтынушыларды талдау, бизнес-даму, сату және корпоративтік коммуникациялар саласында болашақ мансапқа қажетті арнайы маркетингтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Бағдарламаның мақсаттары:

  • Бизнесті стратегиялық тиімді дамыту, позициялау және құру үшін қажетті сенімділік пен кәсіпкерлік ойлауды дамыту;
  • Көшбасшылық тақырыптарын қоса алғанда, бизнес-талдауды, маркетингтік жоспарлау мен басқаруды, сондай-ақ мамандандырылған маркетингтік дағдыларды терең түсінуді қалыптастыру — тұтынушылар мінез-құлқын түсіну, креативті шешімдерді әзірлеу және бәсекелестік артықшылықтарды ілгерілету;
  • Практикалық және ауыспалы дағдылардың кең спектрін — шығармашылық, аналитикалық, тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды пысықтау.

Курсқа қаңтар айында бастау бірінші оқу жылына сәйкес келеді. Толығырақ «Оқу қалай өтеді» бөлімінен қараңыз.

Неліктен осы бағдарламаны таңдау керек

  • Практикалық қолдану. Бағдарламаның негізгі ерекшелігі — бизнес пен маркетинг саласындағы әртүрлі жағдайларда нақты бизнес-міндеттерге және білімді бағалаудың практикалық формаларына бағытталуы. Студенттер жергілікті және халықаралық компаниялардың нақты жобалары мен кейстерімен жұмыс істеуге, сондай-ақ халықаралық онлайн-жобаларға (COIL) қатысуға мүмкіндік алады. Бизнес дағдылары симуляциялық ойындар, рөлдік тапсырмалар және сценарийлік оқыту арқылы дамиды, бұл теорияны практикада қолдануға мүмкіндік береді.
  • Икемділік және әмбебаптық. Бағдарлама маркетингтік бағыттардың пакетіндегі жалпы бірінші оқу кезеңін қамтиды. Бұл студенттерге таңдаған мамандығы бойынша оқуды жалғастырмас бұрын бизнес пен басқару тұжырымдамалары мен практикаларын кеңінен түсінуге мүмкіндік береді.
  • Болашақ мансапқа дайындық. Бағдарламада тағылымдамадан өту мүмкіндігі қарастырылған, бұл бизнес пен маркетинг саласындағы мансапқа дайындалуға көмектеседі. Бұған дейін студенттер IBM, L'Oreal, Rolls Royce және Warner Brothers сияқты компанияларда тәжірибеден өткен.
  • Практикалық түсініктер және кәсіби желіні дамыту. Студенттер ірі халықаралық корпорациялар мен шағын мамандандырылған жарнама агенттіктерінің мамандарымен байланыс орнатуға арналған презентациялар мен іс-шараларға қатысу, сондай-ақ нақты және виртуалды оқу экскурсияларына бару мүмкіндігіне ие болады.

Қаңтар айында курс басталғанда бағдарлама қыркүйек айындағы бастауымен бірдей болады, бірақ бірінші жыл сәл жылдам өтеді. Бұл қыркүйек айындағы қабылдауды өткізіп алғандар, басқа университеттерден ауысушылар немесе қосымша дайындық қажет ететін студенттер үшін ыңғайлы.