Мансап және мүмкіндіктер

Мансап және мүмкіндіктер

Бұл бағдарламаны сәтті аяқтағаннан кейін сіз:

  • маркетингтік міндеттерді талдау үшін тиісті бизнес-тұжырымдамалар, модельдер және әдістерді қолдана аласыз;
  • шешім қабылдауды қолдау үшін маркетингтік ақпаратты анықтау, талдау және пайдалана аласыз;
  • идеяларды және нәтижелерді ұсыну, сондай-ақ заманауи бизнес-медиа мен IT-қосымшаларды пайдалана отырып, аудиториямен жазбаша, ауызша және электрондық түрде тиімді байланыс жасай аласыз;
  • маркетингтік ақпарат көздерін және әртүрлі контексттер мен мәдениеттердегі зерттеу әдістерін анықтау және талдай аласыз;
    маркетинг пен сандық маркетингтегі тұрақты даму, этика және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (CSR) сияқты өзекті мәселелерді түсіне
  • аласыз;
  • тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланып, сандық және әлеуметтік маркетингтің мамандандырылған құралдарын тиімді қолдана аласыз;
  • бизнес-менеджменттің, соның ішінде қаржы саласындағы түрлі міндеттерді шешу үшін заманауи әдістерді қолдана аласыз.

Бағдарлама икемді түрде құрылып, жалпы бизнес-менеджмент саласында жұмыс істеуге немесе сатылым менеджері, категория менеджері, маркетингтік зерттеулер менеджері немесе маркетинг менеджері сияқты рөлдерге дайындық ретінде қызмет ете алады.

Оқыту барысында маркетингке сыншыл және рефлективті көзқарас қалыптасады, оның жаһандық бизнес-ортамен байланысы түсініледі. Бағдарлама жарнама, сандық маркетинг, жобаларды үйлестіру сияқты салаларда, сондай-ақ бизнес-талдау, жобаларды басқару және сатуды басқару сияқты әмбебап бағыттарда мансап құруға мүмкіндіктер ашады.

Біздің түлектер қайда жұмыс істейді

Біздің түлектеріміздің кейбірі Disney, Virgin Media, Dell, PepsiCo және Network Rail сияқты жетекші халықаралық және жергілікті компанияларда маркетинг, жарнама, PR, бренд-менеджмент, маркетингтік зерттеулер, сандық маркетинг, сату және жалпы менеджмент салаларында мансап құрды.