Бітіретін жыл
Соңғы оқу жылының мақсаты — кәсіби тағылымдамаға дайындық немесе магистратурада оқуды жалғастыру үшін білім мен дағдыларды бекіту. Осы оқу жылында студенттер өз таңдаған саласында үлкен бітіретін жобамен жұмыс істей алады, жобаны орындау барысында жетекшінің қолдауын алады.
Бұл модуль студенттерге зерттеу дағдыларын қолдануға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар тақырыпты сыни тұрғыдан талдау арқылы білім мен түсінікті кеңейтеді. Студенттер оқу бағдарламасына сәйкес зерттеу тақырыбын таңдайды және осы және басқа модульдерде алынған сыни талдау қабілеттерін пайдаланып, тақырыпты терең зерттейді.
Шығармашылық маңызды болғанымен, ұйымдардың өз мақсаттарына жету үшін нақты стратегиясы болуы қажет. Модульде компаниялардың жарнама және сандық маркетинг стратегияларын қалай әзірлейтіні және жүзеге асыратыны қарастырылады.
Көпарналы ортада клиент тәжірибесі басты факторға айналады. Модуль ұйымдардың сандық кеңістікте тұтынушылармен өзара әрекеттестікті қалай оңтайландыратынын зерттеуге арналған.
Әлеуметтік желілер мен пікір көшбасшылары компаниялардың тұтынушылармен қарым-қатынас жасау тәсілін өзгертеді. Модуль осы құбылысты зерттейді және әлеуметтік платформалар мен ықпал етушілерді маркетингте тиімді пайдалану жолдарын талдайды.
Қазіргі маркетинг тауарды тұтынудан тәжірибені тұтынуға көшті. Іс-шаралар тәжірибе арқылы қабылданатындықтан, олар үшін арнайы маркетингтік стратегиялар мен тактикалар қажет. Модульде сандық трансформация жағдайында PR-дің маркетинг құралы ретіндегі рөлі қарастырылады және оның өзектілігі талқыланады.