Модульдер
Әр түрлі теориялар, концепциялар мен тәсілдер арқылы бұл модуль студенттерді бизнесті және ұйымды басқарудың негізгі элементтерімен таныстырады. Студенттер ұйымдық құрылым, ұйымдарды жобалау, бизнес-процестерді зерттейді, сондай-ақ ұйым қызметіне әсер ететін факторларды, мысалы ұлттық мәдениет, капитализм, демография және климат өзгерісі сияқты түсініктерді меңгереді.
Модуль жұмыс орнындағы адамдардың өзара әрекетін және басшылар мен менеджерлердің бұл әрекетке ықпалын зерттейді. Сонымен қатар, кадрларды басқару тәжірибесі мен оның қызметкерлердің мінез-құлқына әсері қарастырылады.
Бұл модуль маркетингтің негізгі концепцияларын, оның ішінде сандық маркетинг пен әлеуметтік желілерді түсінуді дамытады.
Сондай-ақ маркетингтің ұйымдағы рөлі және сыртқы факторлардың маркетингтік шешімдерге әсері қарастырылады.
Модуль деректер аналитикасының негізгі тұжырымдамалары мен қағидаларын үйретеді, оларды ұйымдық және функционалдық тиімділікті бағалау және арттыруға, сондай-ақ шешім қабылдауды қолдауға қолдану жолдарын қарастырады.
Бұл модуль аналитикалық ойлау қабілетін дамытып, білімді тереңдетуге және деректерді талдаудағы инновациялық құралдар мен әдістемелерді қолдануға дайындайды.
Модуль студенттерді кәсіпкерлік идеяларды жасау және дамыту үдерісімен таныстырады — бұл жаңа идеяларды құру, дамыту және ұсыну шығармашылық үдерісі.
Практикалық тапсырмалар барысында студенттер өз идеяларын бизнес пен ұйым жетекшілеріне ұсынады.
Бұл модуль жауапты басқару аясында кәсіпкерлікке сыни және шығармашылық тұрғыдан қарау қабілетін дамытады. Студенттер кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамаларын, талқылауларын, сондай-ақ әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерді зерттейді.